Componente in Work-Life Balance

M-am trezit la un moment dat ca am un to-do list infernal, ca este nevoie sa cresc portofoliul de clienti, ca mi-as dori sa scriu o carte, ca mi-as dori sa ma vad mai mult cu prietenii, ca mi-as dori sa fiu mai organizata, sa am mai mult timp pentru mine, sa am mai mult timp pentru firma etc.

Asa ca imi doresc sa impartasesc si cu voi cateva lucruri care cred ca ne ajuta in in acest echilibru si in cele din urma totul tine de ce alegeri facem, de ce anume avem nevoie, de ce ne dorim si ce ne ajuta sa fim fericiti.

Self – Management

Auto-gestionarea  poate fi o provocare, mai ales in privinta a ceea ce inseamna a avea un somn odihnitor si suficient, a face exercitii fizice si a avea grija o nutritie sanatoasa. Auto-managementul este recunoașterea faptului că utilizarea eficienta a timpului in viata noastra este vitală, si ca resursele disponibile, timp, si de viată sunt finite. Aceasta inseamna a deveni capitanul propriilor noastre nave, nimeni nu vine la carma vaporului nostru.

Managementul timpului

Management eficient al timpului implica utilizarea optima a zilei si a resurselor. Managementul timpului este îmbunatatit prin stabilirea de obiective adecvate si clare si ce este important si urgent, față de important sau urgent. Time management inseamna a sti ceea ce faci cel mai bine si cand, corelat cu utilizarea instrumentele adecvate pentru a indeplini sarcini specifice.

Managementul stresului

Prin natura, societatile au tendinta de a deveni mai complexe in timp. In aceste circumstante stresul asupra individului este inevitabil. Mai multe persoane, distrageri si zgomot necesita ca fiecare dintre noi sa se adapteze la situatii noi, sa depuna efor pentru a pastra un echilibru si o liniste interioara, dar si a lucra sub presiune. Cele mai multe forme de multi-tasking în cele din urmă cresc stresul la nivel individual, afectand astfel si nivelul de performanta si ulterior de motivatie. Desi a fost si inca este in multe companii la moda, desi era unul dintre lucrurile de mentionat in cadrul unui interviu, si anume ca „fac fata la situatii dificile si lucrez sub presiune”, companiile si-au dat seama ca avem nevoie de oameni care sa performeze, care sa dezvolte capacitatea de concentrare si sa-si mentina focusul in timpul rezolvarii unui task.

Managementul schimbarii

In timpurile de azi, schimbarea este practic singura constanta. Adoptarea continua de noi metode si re-adaptarea altora este vitala pentru o cariera de succes si o viata de familie fericita. Gestionarea eficientă a schimbarii presupune a face eforturi pentru a ne asigura ca volumul si rata de schimbare la locul de munca si acasa nu ne coplesesc sau si mai mult nu ne inving. Din fericire in tot mai multe companii se pune accent pe ceea ce numim ”think out og the box”, dezvoltarea capacitatilor de adaptare la schimbare si deschiderea orizontului spre nou, spre altfel spre inedit.

Managementul schimbarii

In timpurile de azi, schimbarea este practic singura constanta. Adoptarea continua de noi metode si re-adaptarea altora este vitala pentru o cariera de succes si o viata de familie fericita. Gestionarea eficientă a schimbarii presupune a face eforturi pentru a ne asigura ca volumul si rata de schimbare la locul de munca si acasa nu ne coplesesc sau si mai mult nu ne inving. Din fericire in tot mai multe companii se pune accent pe ceea ce numim ”think out og the box”, dezvoltarea capacitatilor de adaptare la schimbare si deschiderea orizontului spre nou, spre altfel spre inedit.

Sa fiti de succes in ceea ce conteaza pentru voi!

BusinessMark si Dynamic HR va asteapta la “Gala companiilor implicate in viata echilibrata a angajatilor” pentru a discuta mai multe despre strategiile de Work-Life Balance.

Dana Tudor, General Manager, Dynamic Human Resources