Speakerii de la Sales & Marketing Conference în dialog cu BusinessMark

 

 

“Customer Value Analysis încearcă să releve care sunt criteriile care determină decizia de cumpărare a unui client. Ne spune foarte mult despre percepția clientului, despre produsul, despre serviciul pe care îl furnizăm.”

Zsuzsa Bereschi, Managing Consultant, Horváth & Partners

Zsuzsa Bereschi are o vastă experiență internațională în domeniul de consultanță în management în cadrul companiei Horváth & Partners, fiind responsabilă de sectorul de energie, sectorul farmaceutic și de sănătate, administrație publică, precum și de sectorul de bunuri industriale și servicii. A coordonat și realizat numeroase proiecte de strategie, de la concept până la suport în implementare: definirea piețelor și clienților, portofoliul de produse adecvat, customer value analysis, optimizare capacități interne, Balanced Scorecard, definire indicatori de performanță, dezvoltare business case și plan de implementare.

 

“Un parteneriat eficient este acel parteneriat în care relațiile dintre oameni sunt eficiente, pană la urma urmei nu contează denumirea companiilor, contează relația personală înte cei care conduc firmele și cei care sunt implicați în echipa de proiect și în echipa de dezvoltare a produsului.”

Cătălin Olteanu, Commercial Director, ALD Automotive România, Société Générale

Catalin Olteanu este Director Comercial al ALD Automotive Romania din ianuarie 2015, fiind responsabil cu strategia comerciala si portofoliul de clienti, cu dezvoltarea activitatilor de vânzare a serviciilor companiei, previzionarea vânzărilor, managementul bugetului și al resurselor. De asemenea, este responsabil cu identificarea noilor oportunități în piață și cu dezvoltarea unor noi produse si canale de vanzare.

Catalin Olteanu are o experienta de peste 14 ani in domeniul financiar-bancar activand in pozitii de sales si marketing in companii internationale de renume: GE Money, Citibank, Raiffeisen Leasing si Societe Generale.