Sfaturi pentru a menține loialitatea clienților

Milioane de oameni apelează în fiecare zi la produse și servicii. Pe măsură ce nevoile clienților se schimbă, întreprinderile trebuie să fie la curent cu tendințele și obiceiurile de consum cu scopul de a-și păstra clienții pe termen lung. Iată câteva modalități prin care companiile pot menține loialitatea clienților!

Asigură servicii excelente

Clienții nu uită atunci când sunt tratați bine, iar experiențele pozitive îi determină să apeleze la același produs sau serviciu. Este important să acorzi atenție atât preocupărilor clienților, cât și reclamațiilor. Atât timp cât clientul își exprimă o nemulțumire, acesta îți oferă oportunitatea de a-i rezolva problema și de a-ți îmbunătăți serviciul. Asigură-te că există o modalitate prin care clienții pot să comunice cu tine, indiferent dacă este vorba de telefon, e-mail sau departamentul Relații cu Clienți. Totodată, menține o atitudine optimistă și pozitivă față de clienții tăi, pentru că reputația afacerii tale este în joc.

Reține numele clienților tăi

Asigurați-te că atât tu, cât și angajații tăi cunoașteți numele clienților obișnuiți. Acest lucru face ca oamenii să se simtă importanți și respectați și va fi unul dintre motivele care îi va determina să se întoarcă la afacerea ta. Ori de câte ori este posibil, prezintă-te cu numele și prenumele și încurajează-i pe angajații tăi să procedeze la fel. Oamenii simt o conexiune mai mare atunci când își cunosc numele reciproc și le oferă încrederea necesară pentru a dezvolta o relație pe termen lung.

Acordă atenție rețelelor sociale

Social Media oferă proprietarilor de afaceri posibilitatea de a se conecta cu milioane de potențiali clienți și le permite, de asemenea, să-și păstreze clienții existenți prin promoții de brand. Totodată, prin intermediul rețelelor sociale, companiile pot oferi premii și cadouri, fiind o modalitate foarte bună de a prezenta produse sau servicii noi.

Dezvoltă propria aplicație pentru telefon
Aplicațiile pentru smartphone au devenit rapid paznicii Internetului, iar proprietarii de afaceri trebuie să profite de acest lucru. Este posibil ca dezvoltarea propriei aplicații să nu fie fezabilă pentru orice afacere, dar, cu ajutorul ei, companiile pot amplifica vizibilitatea brandului lor. Există multe aplicații concepute să ajute proprietarii de afaceri să obțină succesul. Fie că ajută membrii echipei să comunice mai rapid sau contribuie la economisirea timpului, aplicațiile determină companiile să fie mai productive și să mențină loialitatea clienții lor.