Care sunt industriile B2B la mare căutare în 2017?

Gândește-te că acesta ar putea fi anul în care să îți lansezi propria afacere sau să o extinzi pe cea deja existentă! Indiferent dacă este vorba despre servicii media, consultanță sau tehnologie, întreprinderile au nevoie de bunuri și servicii de la alte companii pentru a-și desfășura activitatea. Iată care sunt industriile B2B la mare căutare în 2017!

Tehnologia rămâne în fruntea inovațiilor, deschizând noi oportunități de dezvoltare. Până de curând, realitatea virtuală a fost văzută doar în filmele SF, dar mulțumită dezvoltatorilor și mărcilor care împing granițele, linia dintre virtual și real se estompează tot mai mult. Cel mai bun exemplu este PokemonGo care a avut un succes uriaș în toată lumea. Ari Popper, Fondator și CEO SciFutures, explică această tehnologie: „Acesta este un mediu de cercetare unic, deoarece are un impact mult mai profund asupra creierului și creează un sentiment autentic de prezență.” De asemenea, Trey Holder, Managing Partner Brand Innovators Labs, vede potențialul realității virtuale. „Imaginează-ți că ești pe canapeaua de acasă și faci cumpărăturile de la magazinul virtual unde găsești toate elementele pe care le cumperi în mod normal, pe un singur culoar virtual, creat special pentru tine. După ce ți-ai umplut coșul de cumpărături, poți să mergi la magazin pentru a-ți ridica produsele alimentare deja cumpărate sau poți cere să fie livrate la tine acasă.”

Biotehnologia este o altă industrie în care se va investi. Măsurile medicale preventive fac pași enormi în întreaga lume și devin rapid abordarea preferată a asistenței medicale. Progresele în biotehnologie fac acest lucru posibil, de la detectarea precoce a bolilor mortale, la gestionarea sănătății de rutină. Nu numai antreprenorii dezvoltă modele viabile de afaceri în acest domeniu. Oamenii de știință și medicii văd această oportunitate. Ixcela, o companie de fitness din Statele Unite, oferă o analiză complexă a sângelui care poate detecta problemele de sănătate în stadiile incipiente. Recunoscând oportunitatea de a se extinde în B2B, compania s-a mutat de la un model orientat către consumator la un model îndreptat spre furnizarea de servicii organizațiilor care doresc să facă verificări anuale angajaților lor.

Marketingul de conținut este pe cale să genereze venituri de 313 miliarde de dolari până în 2019, potrivit unor statistici globale de marketing realizate de PQ Media. Întreprinderile mari și mici descoperă că pentru a ajunge pe piețele online, trebuie să devină creative. Consumatorii din ziua de azi se așteaptă să cunoască mărcile de la care cumpără și vor să facă acest lucru dintr-o varietate de surse, cum ar fi bloguri, videoclipuri, infografice, recenzii ale clienților și multe altele. Surprinzător, există companii încă reticente să investească în marketingul de conținut, din cauză că rezultatele sunt greu de măsurat. Pe de altă parte, potrivit investitorilor de capital de risc ce investesc mai mult în conținutul tehnologiilor de marketing ale startup-urilor, această tendință este într-o continuă creștere, deoarece companiile recunosc o nevoie tot mai mare de a produce conținut de calitate.

Inovațiile tehnologice, biotehnologia și conținutul de marketing se află în centrul industriei B2B în 2017. Întrucât aceste sectoare continuă să aducă noi progrese, va fi interesant să vedem ce oportunități B2B vor apărea în continuare.