Oana Iancu, noul director comercial al Business Lease România

Business Lease anunță numirea Oanei Iancu în funcția de Director Comercial pentru București și Cluj.

Din această poziție, Oana Iancu va coordona operațiunile comerciale și de marketing, fiind responsabilă cu dezvoltarea operațiunilor companiei pe piața românească și raportând direct către Philip Aarsman, Director General Business Lease România.  

Oana are o experiență de peste 19 ani în industria furnizării de soluții de mobilitate, anterior ocupând roluri strategice în organizații de top din domeniu. Experiența practică în coordonarea proiectelor de mobilitate a ajutat-o pe Oana să dobândescă abilități valoroase în managementul operațiunilor și al echipelor pe proiecte cu expunere națională și internațională.

„Sunt entuziasmată în legătură cu această nouă provocare și am încredere că voi putea duce mai departe, alături de partenerii noștri de business, misiunea asumată de Business Lease România prin implementarea consistentă a valorilor noastre centrate pe client. În 2018 ne concentrăm pe creșterea cotei de piață și  îmbunătățirea poziției de furnizor preferat în rândul partenerilor noștri de business.

Ne propunem să oferim clienților o nouă viziune asupra leasingului operațional full service prin întărirea parteneriatelor noastre în care termenii strategici de tip cost, timp și eficiență operațională înglobează grija pentru client. Am încredere în echipa care îmi este alături și în compania care a implementat în România acest nou model de business în care grija permanentă față de client și personalizarea produselor în funcție de nevoile particulare ale acestuia sunt elemente centrale”, a declarat Oana Iancu, noul Director Comercial al Business Lease România.

Piața de leasing operațional din România este în continuă dezvoltare, iar Business Lease caută să fie mereu în pas cu cerințele și nevoile pieței, punând accent pe factorul uman și investind constant în dezvoltarea și promovarea oamenilor.

 „Business Lease se concentrează pe oferirea serviciilor integrate de leasing operațional full service și management de flote prin care urmărește reducerea cheltuielilor de mobilitate pentru clienți. Piața serviciilor este o piață a oamenilor și de aceea investim constant în angajații noștri și păstrăm lângă noi experți în domeniu”, a declarat Philip Aarsman, directorul general al Business Lease România.

În pas cu tendințele la nivel internațional, Business Lease a început să gândească deja o extindere a termenului de mobilitate, văzut nu doar din perspectiva utilizării mașinii. Spre exemplu, va pune accent pe optimizarea flotelor auto prin car-sharing sau închirierea pe termen scurt, în funcție de nevoile clienților, sau carduri de mobilitate care să le permită utilizatorilor folosirea mai multor modalități de a călători (autoturism, tren, avion, taxi, metrou etc.).