MIHNEA GHILDUȘ, fondator platforma DIZAINĂR despre consumatorul modern

Ce apreciază consumatorul modern cel mai mult la un brand?

Un punct foarte important pentru mine ca om și mai ales designer este să fiu satisfăcut de felul în care arată și funcționează un produs. Din acest motiv încep topul meu de aprecieri la adresa unui brand designul. Designul de identitate vizuală, designul de produs, designul de interior, designul de servicii etc.

Pot spune ce apreciez eu din ipostaza de consumator al unui brand și deci ce îmi doresc să ofere brand-ul. Mă interesează, în primul rând, o bună și sinceră interacțiune cu brandul. În al doilea rând, îmi doresc să văd că brandul respectă valori morale și are o busolă etică. Abia în al treilea rând mă uit la calitatea produselor. Dacă primele două condiții sunt indeplinite este clar că vorbim de un brand care se respectă și își respectă clienții, deci a treia condiție are șanse maxime să fie îndeplinită.

Cum ai defini brandurile ‘true to themselves’?

Un brand onest se respectă pe sine și mesajul pe care îl transmite. Un brand, la fel ca o un om, are o personalitate pe care și-o definește conștient dar și inconștient. Onestitatea brandului este cea care transpare în momentele neașteptate, așa cum adevărata natură a unui om se ivește în momentele de presiune.