Cristian Turculeț (Expansion Director România & Bulgaria, AMREST), despre campania Burger King de Valentine’s Day: „Ne-a depășit orice așteptare”

Campania Burger King realizată cu prilejul „Zilei Îndrăgostiților” s-a transformat într-un adevărat festival al brandurilor, pe rețelele de socializare. În acest context, Cristian Turculeț, Expansion Director România & Bulgaria, AMREST (Starbucks & Burger King), a precizat că aceasta „a depășit orice așteptare”.

 „Impactul pe care postarea de Valentine’s Day a avut-o a depășit orice așteptare. Internetul poate crea o legătură cu brandul… Este fantastic (…). Burger King a reușit să se așeze într-o zonă care a umplut un gol. A fost o combinație de foarte multe elemente care au dus la succesul brandului. Comunicarea online s-a făcut foarte bine; mergem pe o niștă 18 – 35 ani. Ne-am folosit de suportul unor influenceri, iar calitatea produselor au creat un mix perfect care a dus la succesul pe care brandul l-a reprezentat. Repet, piața ne-a ajutat foarte mult. Văd un trend în piață în ceea ce privește consumul de burgeri”, a precizat Cristian Turculeț, în cadrul celei de-a X-a ediții a „Real Estate & Construction Forum”, eveniment organizat de BusinessMark pe 27 februarie 2020, la București.

Astfel, reprezentantul AMREST a subliniat că la succesul brandului contribuie comportamentul consumatorului, la care se observă o tendință de modificare a preferințelor, fapt datorat în special vizibilității în mediul online.

Suntem într-o mare schimbare. În momentul de față, ești extrem de expus – atât ca dezvoltator, cât și ca operator –  pe internet. Felul în care au evoluat obiceiurile de consum ne fac să ne adaptăm; suntem mult mai atenți la relația cu clienții, la vizibilitatea în online. Este foarte ușor să construiești, dar și să pierzi printr-o anumită greșeală pe care o putem comite. A fi în online este foarte important, pentru că acolo se mișcă lucrurile. Acolo este viitorul (…) Este esențială legătura pe care o ai cu consumatorul. De acolo pleacă toate lucrurile. Încercăm să fim cât mai aproape de consumatori și ne readaptăm la așa ceva. Vorbeam de online – și în această zonă se mișcă lucrurile. Consumatorii sunt tot mai sofisticați, mallurile se transformă. Același trend îl urmăm și noi, în cafenelele noastre. Cam aici este secretul – să păstrezi în permanență o legătură cu clienții, să le oferi ce au nevoie. Online-ul aduce un plus de valoare produsul sau seriviciul, dar niciodată nu vei simți mirosul cafelei. E important să fii cât se poate de prezent”, a mai punctat Cristian Turculeț.

Totodată, Cristian Turculeț a vorbit și despre realizările AMREST în 2019, subliniind că „a fost un an bun”.

Cele două branduri pe care le reprezentăm în România au avut un an bun. Unul dintre highlighturi a fost relansarea brandului Burger King în România, care s-a dovedit a fi un succes. Ne ajută foarte mult că se dezvoltă proprietarii, este un climat favorabil. Cu siguranță că și anul acesta va fi la fel de bun”, a spus el.

 Citiți aici un articol despre cum a fost a X-a ediție a „Real Estate & Construction Forum” și despre ce subiecte s-au mai discutat în cadrul conferinței.


Despre Cristian Turculeț:

Licențiat în economie, Cristian și-a început cariera în domeniul vânzărilor în companii precum British American Tobacco și Shell. Reorientarea către retail s-a produs prin intermediul Tengelmann’s Plus Discount, când acesta a fost recrutat pentru a ocupa funcția de Director regional pentru vânzări și operațiuni. De mai bine de 12 ani, acționează ca manager de expansiune și dezvoltare în diferite funcții de conducere, în corporații precum Kaufland, MOL România sau Leroy Merlin.

Cristian a încercat și antreprenoriatul, însă, s-a întors în mediul multinațional în AmRest Coffee pe postul de Director de Dezvoltare, coordonând expansiunea lanțurilor Starbucks si Burger King în România și Bulgaria.


Dați-ne un follow, pentru a rămâne la curent cu toate noutățile privind evenimentele organizate de BusinessMark:

➡️ www.facebook.com/BusinessMark/
➡️ www.linkedin.com/company/businessmark
➡️ www.instagram.com/business.mark/
➡️ blog.business-mark.ro
➡️ business-mark.ro/