Herbalife Nutrition sărbătorește anul inaugural al „Nutrition for Zero Hunger”, inițiativa pentru combaterea foametei în lume

Herbalife Nutrition, companie globală în domeniul nutriției, sărbătorește primul an al inițiativei Nutrition for Zero Hunger, care este un program global aliniat cu cel de-al doilea Obiectiv de Dezvoltare Durabilă al Organizației Națiunilor Unite și care își propune să combată foametea până în anul 2030 și să asigure siguranță alimentară și o nutriție mai bună.

La nivel global, peste 2 miliarde de persoane din întreaga lume nu au acces la suficientă hrană nutritivă. Populația globală este în continuă creștere, nevoia de alimente fiind estimată să crească în mod corespunzător. Prin intermediul inițiativei Nutrition for Zero Hunger, Herbalife Nutrition colaborează cu partenerii la nivel global pentru a pune la dispoziție resurse, alimente și educație pentru a-i ajuta pe cei care au nevoie.

În sprijinul programelor critice și al campaniilor educaționale ale partenerilor Herbalife Nutrition din sectorul nonprofit, Nutrition for Zero Hunger a realizat următoarele până în prezent:

  • A oferit aproape 700.000 de mese și alimente nutritive copiilor și familiilor vulnerabile
  • A furnizat peste 500.000 de produse pentru persoanele care au nevoie de hrană și peste 1.500 kg de alimente familiilor în dificultate
  • A oferit unui număr de 47.000 de femei, educație privind alăptarea și nutriția pentru o dezvoltare sănătoasă a copiilor
  • A oferit pentru 40.000 de copii, suplimente alimentare esențiale pentru a reduce carențele nutritive și pentru a sprijini dezvoltarea sănătoasă a copiilor

„Inițiativa Nutrition for Zero Hunger a companiei Herbalife Nutrition a ajutat la reducerea foametei, dar mai avem încă un drum lung de parcurs pentru a construi o lume în care fiecare să aibă acces la hrană de calitate,” a declarat Alan Hoffman, Executive Vice President, Global Corporate Affairs Herbalife Nutrition. “Eradicarea foametei va presupune eforturile combinate ale guvernelor, organizațiilor non-profit și corporațiilor și vom lucra în continuare cu toate părțile interesate pentru a ne asigura că toată lumea are acces la nutriție.”

Pandemia globală sporește insecuritatea alimentară, iar conform unui raport recent al Organizației Națiunilor Unite, încă 132 de milioane de persoane se vor confrunta, probabil, cu insecuritate alimentară până la finele anului 2020. Acum mai mult ca oricând, există o nevoie urgentă de a le oferi populațiilor cu risc, acces la hrană sănătoasă, nutritivă.

În primul an, inițiativa a anunțat parteneriate cu parteneri globali din sectorul nonprofit, recunoscuți pentru impactul pe care îl au în combaterea foametei în lume, inclusiv Feed the Children, The Hunger Project, Chrysalis, National Hispanic Council on Aging și Fundația Crucii Roșii în China. Prin aceste parteneriate, Herbalife Nutrition încearcă să reducă foametea la zero punând la dispoziție hrană sănătoasă și resurse educaționale pentru comunitățile care au nevoie.


Citește și:

Claudia Sofianu, EY România: Vești bune din pandemie – aranjamentele flexibile de lucru și dreptul părinților de a lipsi de la serviciu devin soluții legale permanente

Studiu privind calitatea vieții și bunăstarea socială: România se menține pe locul 45 în clasamentul mondial

Dimitrios Goranitis, Deloitte România: De ce ar trebui ca România să intre în Uniunea Bancară chiar și fără a adopta moneda euro

Studiu Deloitte: Creditarea și-ar putea reveni în 2021, cu ajutorul unor măsuri de sprijin din partea autorităților de reglementare în domeniu

Studiu EY: Diferențe între sectorul public și cel privat privind prioritizarea aspectelor de etică în utilizarea inteligenței artificiale

Studiu EY: Consumatorul român devine atent la calitate, preferă produsele locale și este pregătit să migreze către cumpărături online

Carmen Adamescu, EY România: Schimbări instituționale și legislative necesare pentru transformarea e-guvernării


Dați-ne un follow, pentru a rămâne la curent cu toate noutățile privind evenimentele organizate de BusinessMark:

➡️ www.facebook.com/BusinessMark/
➡️ www.linkedin.com/company/businessmark
➡️ www.instagram.com/business.mark/
➡️ blog.business-mark.ro
➡️ business-mark.ro/