Brisk Group nominalizat în cadrul evenimentului CIJ Gala 2020 la categoria BEST PROJECT MANAGEMENT COMPANY

Brisk Group continuă să își consolideze poziția pe piața de Real Estate, fiind una din cele mai puternice companii de servicii de Project și Cost Management din România! 

Anul 2020 a adus cu el reușite importante pentru Brisk Group vizând proiectele livrate cu succes, cât și noile colaborări în vederea dezvoltării unor noi proiecte mixed-use cu adevărat grandioase. Statistic, putem afirma că am depășit numărul de 450.000 de mp construiți livrați, coordonați cu succes prin intermediul serviciilor noastre de Project si Cost Management  , din care, peste 330.000 de mp construiți provin din proiecte dezvoltate in sectorul rezidențial, peste 65.000 mp construiți in sectorul de retail, iar peste 55.000 mp construiți in sectorul  office si industrial. Un lucru important de menționat este ca anul acesta am depășit numărul de 100 de proiecte din portofoliu, proiecte la a căror livrare contribuie cu succes, fiind parteneri de nădejde, fiind One Step Ahead.

Brisk Group este una din cele mai bune opțiuni pentru servicii de Project & Cost Management!

Abordarea managementului de proiect Brisk Group reduce riscul și îi ajută pe clienți să livreze proiectele într-o manieră consecventă și îmbunătățită, indiferent în ce etapă a proiectului intervin.

Brisk Group este mai mult decât o companie de consultanta care oferă servicii de cea mai înalta calitate de Project si Cost Management, un nume sau o imagine, este o întreagă echipă  formidabilă de profesioniști, formată din peste 50 de experți foarte bine pregătiți care depun eforturi fantastice, ce aduc odată cu acestea, ascensiunea și succesul înregistrat. Secretul succesului în ceea ce ne privește poate fi definit foarte simplu, în sensul in care membrii echipei noastre îmbrățișează extraordinar de bine principiile, direcțiile și modalități de lucru împărtășite în cadrul grupului. Suntem foarte implicați și înclinați mereu către dezvoltarea și livrarea proiectelor într-un mod inovativ și sustenabil, adăugând valoare în fiecare etapa a livrării, poziționând-ne mereu cu un pas înainte atunci când vine vorba de eficientizarea proiectelor în care suntem implicați. Ne dorim ca pe viitor lucrurile sa continue și să progreseze în aceasta privință. Noi credem cu adevărat că ascensiunea provine de la fiecare dintre noi, iar excelența nu reprezintă un act, ci un obicei, astfel ideile noastre devin realitate, pentru ca ne place să construim atât proiecte frumoase, cât și parteneriate de succes.

Înregistram o creștere atât la nivel de echipă cât și în numărul proiectelor în care suntem implicați. Deși anul 2020 s-a arătat ca fiind un an al încercărilor, având în vedere pandemia Covid-19, am înregistrat o creștere a cifrei de afaceri, depășind cifra de afacere din anul precedent (2019) încă din al treilea trimestru al acestui an, fapt ce ne bucură deoarece asta dovedește că am reușit să ne mobilizăm foarte bine și să ne adaptăm pozitiv, astfel depășind incertitudinea pe care o simțeam în primăvara acestui an.

Evaluând activitatea  Brisk Group din acest an,  putem afirma cu lejeritate că ne situăm peste anii precedenți și suntem bucuroși că vom închide încă un an  pe o direcție ascendentă și bineînțeles, ne menținem spiritul optimist si pentru viitorul ce ne așteaptă in 2021.” declară Bisnel Claudiu – Managing Partner, Brisk Group.


Citește și:

Vlad Boeriu, Deloitte România: Acordul post-Brexit se lasă așteptat, deși perioada de tranziție expiră curând. Ce se schimbă din 2021?

Georgiana Iancu, EY România: Acțiuni recomandate pentru asigurarea continuității lanțului de aprovizionare, în pregătirea Brexit

Opinie – Reff & Asociații | Deloitte Legal: Comparație între cele trei tipuri de facilități fiscale disponibile în prezent

Studiu Valoria: Chiar dacă bugetele de CSR „îngheață”, companiile cresc implicarea în comunitate

Studiu privind calitatea vieții și bunăstarea socială: România se menține pe locul 45 în clasamentul mondial

Studiu Deloitte: Creditarea și-ar putea reveni în 2021, cu ajutorul unor măsuri de sprijin din partea autorităților de reglementare în domeniu

Studiu EY: Diferențe între sectorul public și cel privat privind prioritizarea aspectelor de etică în utilizarea inteligenței artificiale

Studiu EY: Consumatorul român devine atent la calitate, preferă produsele locale și este pregătit să migreze către cumpărături online


Dați-ne un follow, pentru a rămâne la curent cu toate noutățile privind evenimentele organizate de BusinessMark:

➡️ www.facebook.com/BusinessMark/
➡️ www.linkedin.com/company/businessmark
➡️ www.instagram.com/business.mark/
➡️ blog.business-mark.ro
➡️ business-mark.ro/


Sursă foto: Unsplash.com